marți, 14 februarie 2017

Peditel

Dragii mei, știu că în mod normal astăzi ar trebui să vorbim mai mult despre noi, ăștia marii, decât despre cei mici, dar cum nu putem să ne ocupăm de noi dacă ei nu sunt bine, aș vrea să vă povestesc un pic despre o inițiativă absolut lăudabilă. Este vorba de dorința de a înființa o a doua linie de gardă Peditel 1791 unde puteți telefona și cere gratuit sfatul unui specialist atunci când cel mic nu se simte bine și nu aveți de unde aduce un doctor sau cum ajunge la spital. O să las mai jos câteva rânduri din comunicatul de presă și apoi revin cu câteva cifre importante, zic eu. 

Peditel 1791 a ajuns supra aglomerat, mai ceva ca in camera de garda. Si pentru ca noi vrem sa-i ajutam real, profesionist, prompt si cu empatie si blandete pe parinti, vrem sa aducem a doua linie de garda concomitenta, ca deja am depasit lunar peste 4000 apeluri. Astfel ca, ne-am inscris pe Bursa Binelui- platforma BCR de donatii prin card, necomisionate. https://www.bursabinelui.ro/BursaBinelui/Proiecte/Peditel-1791-Sfat-medical-pediatric-prin-telefon-non-stop 

Campania pe Bursa Binelui durează până mâine, 15 februarie 2017. Știu că este din scurt, dar credeți-mă câteva minute ajung pentru a întinde o mână de ajutor. In momentul de față, proiectul se află pe locul 4. Așadar, mai are nevoie doar de un pic  de susținere pentru a se clasa între primii 3 și a primi astfel de la BCR o finanțare de 5000 de euro.

Costul unui apel este 10 lei și acoperă cheltuielile cu medicii specialiști, cu o linie de gardă, chiria numărului 1791, internet cu banda garantata și IP fix, spațiul de funcționare, cheltuieli administrative, echipamente IT. Eu, când am fost cu Ana ultima dată la pediatru, am plătit consultația 150 de lei. O sumă mare, dar poate și mai important, o sumă pe care un procent semnificativ de părinți  nu și-ar permite-o în veci. Si atunci să nu ne mire că, conform unor cifre puse la dispoziție de Fundația Părinți din România, între 2014 și 2016, 79% dintre adulții români și-au tratat copiii după ureche, pe baza informațiilor culese de pe net. In aceste condiții, Peditel și-a făcut extraordinar de bine treaba, dacă stăm să ne gândim că 72% din sfaturile date de specialiștii de la capătul firului au fost aplicabile la domiciliu. Este foarte important ca acest telefon să rămână gratuit pentru a putea beneficia de el cât mai multă lume, mai ales în mediul rural.

Pentru aceia dintre voi care doresc să știe mai multe despre acest call center pediatric non stop, aflați că în momentul de față el dispune de 11 medici specialiști care asigură 26 de protocoale medicale și trei gărzi pe zi. Proiectul are un soft medical dedicat, o centrală telefonică doar a lui și sistem de telefonie VOIP.


Așadar, dacă vreți să ajutați, azi este momentul. Nu cred că jumătatea voastră se va supăra dacă veți luați un leu sau doi de la cadoul ei de St Valentin pentru a da mai departe. Până la urmă, știm cu toții foarte bine că dacă se îmbolnăvește cel mic, adio cină romantică!


0 comentarii:

 
Copyright 2011-2017 Așa și-așa
Blog theme by BloggerThemes