marți, 11 decembrie 2012

Cizme şi munte

Pentru voi, cei ce mă citiţi cu sufletul la gură, pentru voi, cei ce trăiţi alături de mine zi de zi şi  îmi împărtăşiţi temerile şi angoasele materne, pentru voi, cei din umbră, dar şi pentru voi, cei ce vă faceţi auziţi, aflaţi aşadar că ieri seară, la orele 20h, am reuşit să înscriu o nouă victorie în biografia copilului. I-am luat cizmeeee!!! Fără nervi, fără ţipete, fără panică! Nice and easy! Plecat la Decathlon, ajuns, descălţat, probat, adjudecat, oftat, aplaudat, cumpărat, respirat uşurat!

Dar, staţi, că nu s-a terminat.(ce frumos vorbesc în rime).  Acum că are cizme numai bune de stat cu picioarele în zăpadă, vreau şi la munte. Nu acum, ci mai încolo, cam în ultima săptămână a ei de vacanţă.

Şi dacă tot sunteţi prin preajmă, n-aveţi idee de vreo vilă faină, nu foarte departe de pârtia din Predeal? Ştiu că e nebunie curată să mă aventurez în plin sezon pe pârtiile de pe Valea Prahovei, dar cum nu pot merge decât eu cu copila, sunt nevoită să mă limitez la ceva relativ aproape, unde să ajung cu trenul. În plus, la Predeal, am şi un monitor de schi verificat şi nu foarte scump căruia i-am lăsat odrasla pe mână în ultimii  4 ani. Dar, dacă aveţi alte idei, turnaţi-le aici, fiindcă deocamdată sunt îngrozită de tarifele practicate de hotelierii noştri în următoarea lună.

1 comentarii:

Strumful spunea...

Hotelierii romani au trife de Austria, si in unele cazuri servicii mai bune ca in Austria, trebuie sa recunosc.
Am fost la un hotel de 3 stele langa o partie austriaca, si avea o camera mica si mizera o baie imposibil de mica si mizera.
CAmera costa 130 de euro pe noapte, luasem 2 nopti , dar a doua zi de dimineata ne-am facut bagajele si am plecat.
Poate gasesti un apartamet sau o garsoniera de inchiriat, sigur au preturi mai bune ca la hotel.